Bli medlem

Som medlem i Sagene Torshov Historielag (heretter kalt STH) får du tilsendt medlemsbladet «Saugen» fire ganger per år, samt å delta på de vanlige aktivitetene; fortellerkafe, lokale vandringer, medlemsmøter og rabattert tur.
Vi samarbeider med Arbeidermuseet / Oslo Museum om «Maries tur» med vandringer fra Hønse-Lovisas hus –  se våre aktiviteter.

Les om våre vedtekter og personvernerklæring!

Selvbetjent innmelding

For å bli medlem i STH kan du benytte deg av vårt nye selvbetjente innmeldingsskjema.
Du velger selv medlemstype; Enkelt- eller Familiemedlemskap (hhv. kr. 250,- eller 350,-).
Medlemskontingenten gjelder for et kalenderår ad gangen (1. januar – 31. desember) og betales via Selvbetjent innmelding.
Hvis du allerede er medlem av STH, vil du få tilsendt faktura med KID- og kontonummer fra Rubic/STH.

Trenger du hjelp til innmelding?

Hvis du trenger hjelp til innmelding kan vi hjelpe deg. Fyll ut Innmeldingsskjema!

VIKTIG: Hvis du allerede er registret som Rubic-bruker i en annen forening eller organisasjon ol. som benytter Rubic og har et Rubic brukernavn og passord, trenger du ikke å aktivere bruker på nytt!
Les mer HER hvis du er STH-medlem og er allerede aktivert Rubic-bruker. Se Metode B (alternativ aktiveringsmetode).

Hvis du er usikker på om du er registret som Rubic-bruker kan du starte HER.

Ønsker du bare «Kontakt med oss» – KLIKK HER eller benytt menyknappen «Om oss» i toppmenyen.